Medellång & lugnt

tisdag = träning
 
Idag var det medellångt i "conversational pace" med rusher efteråt.
Faktum är att långspringet i söndags kändes bättre.
Mitt i dan' kanske är bättre än sen kväll??
Det är så bra att kunna ta fejk-crocsen när man ska iväg och träna. Enkelt att byta om och inte så svettigt på vägen hem. Men idag var det överraskande väder som mötte mig när jag kom ut från gymmet.
 
Nu har jag värmt mig med lite te och två frökex, så då blir det bra med en varm dusch och sedan skutta i säng.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tänkte oj vad tidgit du skuttar i sägn trodde kl var 21.30 men ser att den snart är halv 12 .DÄr for min tidiga kväll. Visst är det trist med vädret

2013-10-22 @ 23:15:17
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0