Medellångt med ruscher

tisdag = träning
 
Idag var ett meddellång i ostressat tempo och sedan ruscher efteråt.
Tog såklart ett tempo som jag vill orka och tycker att jag borde orka. Och det gick ju, men ingen direkt promenad i parken. Ska man misströsta nu igen??
Benet känns rätt ok och jag fortsätter mina stretch och bålsäkringsövningar. Inga axel/armar idag.
Skulle verkligen behöva en påhejare. Dottern var en hård general som gjorde att man pressade sig :-)
Men hon har ju flyttat och vad ännu värre är lämnat mig ensam i korsordsträsket.
Ibland tvingar jag sonen, eftersom han är det äldsta hemmavarande barnet. Och han är inte oäven (och inte oníntresserad), men tillgängligheten är osäker.
 
När man kommit så här långt är det oftast bara behagliga saker kvar :-)
 
Har nu bänkat mig för VM-kvalmatchen Sverige - Tyskland.
Vi leder med 1-0!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0