Hektiskt

Dagarna bara rusar fram och jag hinner inte med :-(
Massor av obokade samtal, artighetsuppdrag och privata saker gör att jag nu helt plötsligt är efter med läsningen till på måndag. Borde ha läst till träffen på måndagkväll med bönorna också.
Det dagliga inslaget började inte lovande:

Men efter en stund dök det upp några. Frågorna är rätt naturliga, men tar tid att reda ut.
Till sist fick jag springa eftersom vi skulle äta hos hopflyttade dottern för att fira  bror (som fyllde 20 år igår).
Min plan var att ta en snabbis till gymmet, eftersom jag avstod igår pga halskänningar och huvudvärk. Jag som var så nöjd att det var den enda av 16 veckor som hade träningsfri lördag (korrekturfel?).
Men inte en chans att jag hade orkat tempopasset varken igår eller idag :-(
Jaja, i morrn bär det söderut för att fira lillasyster, som nu blir tant. Party, party! Alla hänger med och vi stannar till söndag. De tvåäldsta slaggar hos mormor och Farfars får inhysa resten och samtidigt få besök :-).
Natinatt!
--FF

Kommentarer
Postat av: Kristina

oj det märks at vi aldrig träffs eller pratar i telefon, visste inte att ni skulle iväg. Hoppas ni får trevligt.Inte bra att du har det så stressigt. Hälsa o gratta

2013-10-26 @ 00:16:19
URL: http://ruach.blogg.se
Postat av: Kristina

Skulle kolla om du skrivit ngt nytt och få upp att du bokat resa till Spanien och det var bara den frsta resan du verkade tänka boka. Lätt shockad att jag inget vet . När jag läst färdigt är det ett inlägg från 2009 som kommit upp. Skönt att jag inte var så ute från ditt liv. Ha en bra dag i gamla Sverige

2013-10-26 @ 11:21:59
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0