14.5 km

söndag = långpass
 
Kom hem från kalasandet sent på eftermidagen och insåg att det långa passet inte kunde vänta till efter middagen. Bara att dra på sig utrustningen och dra iväg. Dottern hängde med.
Otroligt trött blev jag i slutet, antagligen var all energi förbrukad sedan länge då. Såg på pulsen att det var jobbigt och fick dra ner på farten efter två tredjedelar av sträcken
Tog mig hem och fick i mig lite mat, men mår lite halvkymigt.
Det känns i alla fall bra att ha gjort det, även om veckan i övrigt inte summerade så bra.
Nu har jag bäddat ner mig och administrerar lite innan jag låter ögonen falla igen.
 
Har hunnit läsa allt inför kursen i morgon förmiddag, men ligger två blogginlägg efter och har oläst till i morgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0