Var ska man börja?

"Ledig dag"
Sov ut, men vaknade med en lätt huvudvärk.
Diskmaskinen krånglar, så det var en reparatör här igår, men den är ännu inte riktigt kurant. Idag gick den i alla fall ett helt program.
Om jag nu ändå inte jobbar idag så borde jag väl utnyttja tiden hemma väl.
Inte ett skvatt är påbörjat inför 1:a advent.
Städning, gardiner, pepparkakor, saffransbröd och pyntning.
Jag kroknar redan vid listan. Men det bli knappast någon skillnad om jag skulle skjuta upp arbetet.
Söndag är det dags för önskeliste-release och då vill jag ha känslan av advent.
Glögg, pepparkakor, saffransbröd, tända ljus och liiiiite julantydan.
Blommograferade precis till kollegan jag hälsat på:
Lite stämning blev det bara av det.
Eftersom jag inte tränat varken tisdag eller torsdag den här veckan, blir det att pallra sig iväg till gymmet tre dagar i rad nu.
Det inverkar nog menligt på adventsstöket...
Ett plus är dock att det bara är tre pass den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0