Intervalläser, och gruvar

Jag är en obotlig syndare och vaknar alltid sent.
Och nu menar jag inte sovandet utan ansvaret för mitt studerande (och arbete?)
Till kursen på tisdag har jag tre artiklar, och till forskningen på BTH borde jag läsa det egna materialet, synpunkterna från reviewers, en ny artikel, och hinna tänka lite själv.
I morgon kväll träffas bönorna och till det vill jag också läsa...
Gruvandet består i att oroa mig för dagens långa (och snabbare) löppass.
Läsandet är i viss mån ett sätt att tajma träningen i förhållande till näringsintaget.
En bra sak i alla fall: kurskompisen tipsade om en bra rutin när man har mycket att göra. Jobba 25 minuter och ta fem minuters paus. Så nu gör jag det, kör med timern igång.
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas verkligen du kan komma imorgon och att du fått ordning poå ditt läsande

2013-11-24 @ 19:08:23
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0