6.4km snabbare

fredag = reservtorsdag
 
Ställde in träningen igår eftersom jag anande en vag oro i halsen. Kändes bättre idag och jag tog ut ledig tid på eftermiddagen => jag kunde dra till gymmet tidigt på eftermiddagen.
 
Passet var 1.6 + 6.4 + 1.6, där mittpartiet skulle göras i högt tempo, mitt snabbaste på en längre sträcka i den här träningsplanen. Jobbigt, men genomförbart.
Någonstans förväntar man (=jag) sig att något ska gå komfortabelt, men så kan det inte vara eftersom man måste bortom bekvämlighetskänslan för att flytta fram gränserna.
I morrn är det kort i conversational pace, och söndag ett opressat pass som är kort för att vara långt.
Nu ska jag strax lägga mig och läsa en stund. Länge sedan sist. Det blir mest sudoku och Ruzzle annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0