11.3 km

torsdag = löpbandet
 
Ett ovanligt långt pass för att vara mitt i veckan. 8.1 km i högre tempo med 1.6 km både före och efter. Inte utan ansträngning, fick lov att slå av lite på takten i mitten. Men klarade att snitta inom ramen för rätt tempo.
Som tack får man en uppmuntrande klapp på axeln av RunKeeper.
Man kan se att jag nu har 13 pass kvar i planen innan jag ska kunna prestera målet. 4 veckor, kan det lyckas?? Just nu känns det inte riktigt så, men jag stretar på.
I stretchingavdelningen hade det kommit nya mattor. Matchar INTE mina träningskläder.
Men jag kommer inte att anpassa mig, för jag gillar inte grönt. Turkos är det närmaste jag kommer.
 
Ska vara ledig i morrn'!
Fast jag kommer att behöva läsa till kursen på tisdag.
MEN, jag gjorde faktiskt ett blogginlägg idag. Bara tre kvar innan tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0