Jag stretar på

Idag har jag stretat med flera saker.
Först gjorde jag ett försök med schemaproblemet. Jag har ett förslag, men inte är det bra :-(
 
Sedan en  tur till stan för att titta på lite ute-grejjer. Växter för att förnya på tomten och paviljonger och möbler för att få en uteplats.
 
Hemkommen var det bara att byta om och ta cykeln till gymmet. Fortfarande nöjd att jag får vara inomhus. Barnafadern tog en tur utomhus.
 
Hur gick det då? Tja inte så bra, men i alla fall inte sämre än på senare tid. Så då är det väl bättre då.
 
Nu är det bara tre veckor till loppet vi ska springa. Nog tar jag mig runt, men roligt verkar det inte bli. Jag som var så bra igång :-(
 
En bonus är i alla fall att Sverige slog Tjeckien i hockey-VM.
Men nu börjar det bli dags att släpa den trötta kroppen uppför trappan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0