Första passet ute

Så var det avklarat!
Sprang en slinga ut mot havet, just under milen, utan annan ambition än att börja vänja leder och muskler. Jobbigt nog ändå. I det fina vädret var det mycket folk ute, cyklister, löpare och promenadörer. Då kan jag få en lätt släng av patetism. ALLA ser hur sakta det går och hur slut jag är :-(
Men man har väl samma rätt som alla andra att försöka förbättra sitt mående så...
När jag kom hem försökte jag njuta lite av solen, bakom knuten i en brassestol. Men det var ändå på gränsen till kallt. Jag är så trött på att inte ha ett ställe att sitta ute.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Planerar ni ngn annan uteplats så det är därför du är utan?
Hoppas det löser sig så du hittar ngt hörn med litet lä.

2013-05-13 @ 22:54:23
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0