Besvikelse (igen)

Nix, det gick inte så bra idag.
Hade bestämt mig för att testa ett av passen från träningsplanen. 1.6 + 4.8 + 1.6, där 4.8 skulle gå i närheten av måltempot.
Orkade jag inte!, trots att jag la mig på ett långsammare tempo.
Fick välja en lite annan plan för att genomföra ett pass ändå.
 
Jobwise: Tyvärr hann jag inte färdigt schematrasslet idag. Det finns faktiskt ingen bra lösning ö.h.t.
Inga tillräckligt stora lokaler att tillgå första veckan. De vi bokade tidigare kan mycket väl bli för små om alla sökande dyker upp, så vi måste ha en plan B. Fast den känns mera åt XYZ-hållet.
Så det där fick följa med hem, så får jag ta de dåliga besluten i morrn'. Ledig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0