Spår av skönhet

Blommorna jag fick av Bill står fortfarande kvar i vasen.
26 dagar har satt sina spår, men jag tror aldrig jag varit med om att blommor bevarats på det sätt som dessa gjort.
Annars händer inte mycket.
För lite egentligen.
Planen är att jag jobbar sista dagen i morrn'.
Inte helt hundra på att det går, eftersom jag slackat betänkligt på sistone (säg åren).
Jag har kvar några lönndryga grejjer, varav en del innebär brottning med CAMBRO :-( Har en lurig handledning i morrn' också.
Dessutom är jag inte kvitt den där läsningen, och tillhörande betygssättning och feedback, som jag försökte med i går. Som synes ägnar jag mig inte åt det nu heller :-(
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

vilka otroliga rosor, måste varit bra kvalité och mkt kärlek i dem.

Hoppas du blir klar så du får sommarlov/semester. vad gör ni till midsommar?
kram

2013-06-18 @ 22:58:04
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0