Äntligen!

Hade ett ärende till apoteket och en av döttrarna skulle småshoppa lite. Bikini och sånt.
Vi slog oss ihop, plockade upp till dotter och gjorde ett par timmar på stan. Trevligt!
Jag tittade lite hipp som happ i den påbörjade sommarrrean coh gjorde en del fynd, men hittade några fullprissaker jag tyckte jag behövde också.
T.ex. hittade jag äntligen ett par vita trekvartsbyxor. Försökte förra året men lyckades inte, så jag la in en påminnelse i almanackan. I april! Och jag har verkligen letat, med stor hjälp av shoppingrutinerade barn. Ingen framgång förrän idag. Det visade sig att en tidigare stängd del av en av galleriorna hade öppnat utan att jag visste om det och där fanns en affär jag aldrig varit in i tidigare. DÄR hittade jag byxorna!
 
Det börjar dra ihop sig till avresa. I morrn' kväll bär det av söderut mot Arlanda. Gruvar lite, men det ska nog gå bra.
Borde kanske packa lite...
(benet känns inte bra, så jag surar över det!)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Härligt med at fynda shopping. Jag borde oxå , mina shorts har krympt två cm i garderoben. Låter inte bra ed ditt ben, Du måste nog låta det vila till det inte känns innan du anstränger det igen. Hoppas du klarar att gå i P. Ha en underbart trevlig resa om vi inte hörs

2013-06-27 @ 00:05:00
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0