Sett golfspelare i världsklass

Torsdag fm tog yngsta dottern och jag tåget söderut och blev hämtade av mamma/mormor.
Vi fick såklart börja besöket med att träffa godingarna:
Jag är ingen kattmänniska, men kattungar är nästan oemotståndliga!
Fredag var det födelsedag med strålande sol, och nästan nog så varmt väder.
Fantastiskt natursköna omgivningar, men jag avstod min vanlig löparutmaning: grustaget. Eländesbenet måste vila. Funderar på att testa syrrans tips: kolla om det är en inflammation genom att köra en ipren-kur. Då kan jag skjuta upp kontakten med VC ett tag till :-/
 
Väl hemma igen väntade veckans utmaning i brevlådan.

Kommentarer
Postat av: Lena

Tiger påminner om Matisse.

Nu blir det stugan en vecka.

2013-07-15 @ 09:43:35
Postat av: Kristina

tycker du ska undersöka benet innan iprenkur för att inte dra ut på det.Säger läkaren ipren eller prnaxen så är det okey men börja på vc

2013-07-16 @ 00:33:59
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0