Instabilt

Man kan inte säga annat än att jag är entusiastisk när jag får chansen.
Har försökt bikinisola i drygt två timmar. När solen är framme är det rätt ok, men kommer det moln (vilket det gör!) drabbas man i stort sett av lunginflammation direkt. Nu skulle jag behöva ta mig tjocksockar för jag är så kall om fötterna, men där går gränsen. Jag har SEMESTER, det är mitt i JULI och jag vägrar erkänna något annat, trots de till synes motsägande tecknen.
I brist på hårdkokta deckare (barnafadern såsar med den jag väntar på), har jag börjat läsa ”Ett sötare blod – om hälsoeffekterna av ett sekel med socker” av Ann Fernholm. Oroande! Som forskare för att vi inte är bättre på det vi gör och som människa för att det är så svårt att veta vad som är rätt och vem man kan lita på.
Nu ligger alla utemöblernas dynor på hög tillsammans med filtar och kuddar. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ VÄDRET????
Ta hit ett rejält högtryck innan jag reklamerar semestern!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0