Pass #3

Eftersom vi har en rätt späckad dag i morgon med innebandy, handboll och lampmontering hos stadsdottern så räknade jag kallt med att inte hinna/orka till gymet för pass 3 enligt planen. Det fick bli ikväll istället.
Gymet har öppet till 22 så det är inga problem med att avsluta kvällen där. Inte är det särskilt trångt heller :-)
Bra musik i öronen och två olika TV-program att glutta på så står man ut. Jag passade på att ta ett lite längre pass än planen idag, för det kommer tuffare uppgifter framöver och jag behöver komma igång. Det stod inte så mycket om vad man orkade vid planens start, bara en sträcka utan tidsangivelse.
Nu latar jag mig och knackar in passet i RunKeeper, som fungerar rätt ok som träningsdagbok för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0