Kroppen skriker (lite lagom)

Nu är det mödosamma första besöket avklarat. Kortet förnyat.
Önskar jag kunde säga att det gick som ...
 

Gjorde det inte.
Men det kan man kanske inte begära heller.
Min sista notering i RunKeeper är 21/10 och då var det en isolerad företeelse, eftersom jag varit ordentligt sjuk i september, vilket inte riktigt ville ge sig, samtidigt som jobbet tog väldigt mycket tid (samma förra hösten minns jag). Nu har jag förhoppningsvis påbörjat det bättre livet igen.
Ska försöka använda mina lediga dagar till att starta upp vanan.
Tjejerna var med i dag, men normalt lägger de det mesta av sin träningstid i hallen så då är det bra om jag är igång och kan knata iväg kvällstid.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag beundrar dig

2013-01-04 @ 23:37:16
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0