Inget pass 7 idag :-(

Känner mig inte alldeles 100, så jag beslutade att inte fresta på med pass #7 som borde ha gjorts idag. Ett mycket lätt pass dessutom. Har ett nytt längsta-pass i morgon, så jag får se hur det går...
Skulle vara trist om jag blev sjuk nu :-(
Istället sitter jag och degar med dator, TV och Ruzzle.
Maken zappar mellan handbolls-VM, Morse och annat som visas.
Pomlerna dråsar i golvet med ojämna mellanrum, men i morrn' ska allt bort.
 
Barnen är ute på olika håll och umgås med sina kompisar.
Själv har jag gjort bort handdisken och fixat lite i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Så skönt att hon är hemma lyckligt och väl. Inte helt fel med lite jul igen: Synd jag missade dig på Fb. Ha en fin söndag

2013-01-20 @ 00:00:13
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0