Two down/done - three to go

Slut pärlsocker, men trots att jag visste det (tömde själv paketet igår) och var in på en livsmedelsaffär igår kväll, var jag tvungen att åka i morse för att handla. Bilarna är på utflykt hela dagen och man ORKAR ju bara inte gå. Dessutom ville jag undvika att bakandet blev senarelagt. Litar inte riktigt på min disciplin.
Så nu är nästa pannbulle gräddad, och förhoppningsvis blir det pann-kaka i eftermiddag. Först måste dock bullen svalna vilket passar bra med ett besök på gymmet. Kort pass med efterföljande intervaller. Har börjat inse att jag kanske skulle ha ett mer genomtänkt fyspass som komplement. Löpning kräver en stark bål, vilket jag inte kan påstå att jag besitter.
BTW: har gått ur fikagruppen på jobbet :-(
Tråkigt, men jag fikar inte samma som andra, och de uppskattar sällan mitt fika, samt att det i ganska hög utsträckning har förlorat sin kulighet att baka :-((

Kommentarer
Postat av: Kristina

Trist att något så roligt som bakning inte går, men förstår då du inte får äta det själv. Birgitta tycker ju liknande men det är ju pgr av hennes diabetes som hon inte kan äta. Tacksam att du ändå bakar åt mig.
Ha en skön eftermiddag

2013-02-09 @ 17:25:18
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0