Pass #-

Idag kom min första motgång i träningsplanen.
Igår kväll började jag känna mig risig och i morse var det verkligen inte bättre.
Låtsades som att ingenting var på tok och åkte iväg på jobbet.
Mådde inte hundra där heller, men "det blir nog bättre innan kvällen".
Inte bra. Huvudet känns som en rund luddig boll, fryser aningens och halsen känns inte bra. Tog t.o.m. ett pulver för att kväva allt i sin linda. Väntade. Men till sist (20.30) tog jag mitt förnuft till fånga och fattade beslutet att inte göra pass #21 idag  :-(
Familjemedlemmarna har varit sjuka en i taget, så det finns i min närhet.
Tyvärr står det inget i planen om vad man gör när sånt här inträffar.
Den här veckan var redan besvärlig som den är med kalsarbete fredag-lördag. Det hade jag planerat in med vissa förskjutningar av träningsdagarna. Men hur blir det nu? Tänk om jag varken kan träna eller kalasa?!
NEJ, så blir det inte! I morrn' är jag ok igen och kan köra dagens förhållandevis lätta pass. Sedan är jag på banan igen. JAPP!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Usch det här låter inge vidare. Nu får vi storbe för dig med. Jag vill ju inte fira utan din närvaro. Krya på dig kram

2013-02-13 @ 15:12:03
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0