Kunde inte stänga - kunde inte öppna

Nu har jag både latat mig och stökat lite.
  • Varit på returgården med en massa återvinning
  • Tankat barnvagnen
  • Varit på kåmpe
  • Sysselsatt kompisen i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn
  • Tagit ner tomtegardinerna
När jag skulle ta ut bilen ur garaget såg jag att den andra garageporten stod öppen. Den automatiska dörröppnaren/stängaren ligger självklart i den bil som står i den porten. Försökte stänga den för hand men lyckades inte. Nähä.
När jag handlat tänkte jag: tar posten på direkten. Lyckades inte öppna postlådan. Näha.
Men till nästa år igen, kommer han vår gamle vän, för det har han lovat!
 
Dricker en jumbokopp med rött te och löser lite korsord, innan det är dags att hänga upp de nya gardinerna och börja med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0