Work, work, work

Brudarna och jag har slagit läger i köket.
De för att plugga fysik (nationella kursprovet på torsdag) och jag för att försöka få bort rättningen av de uppsatser jag släpar med. Te dricker vi såklart.
Man får ta till lite olika trick för att stå ut.För det första tar jag tid på uppsatsrättningen.
Även om jag kommer ner på 3.5 minut per uppsats emellanåt, är det väldigt många kvar.
Mitt andra trick är att höga upp bunten i tio-sjok. Känns bra när man inser att det försvunnit tio till :-)
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Oj vilket jobb. Är nationella fysikprovet olika dagar, andreas skriver på onsdag. Är det inte risk att man läcker information då? Är det fysik 4?
Lycka till med rättandet

2013-12-16 @ 23:17:03
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0