Vanligt stök oxå

Advent är inte bara glitter och glam, det är vanligt vardagsstök oxå!
Efter sonens och min storstädning härom veckan blev det en hel del sängkläder som behövde tvättas.
Döttrarna kämpar med massivt skolarbete. Fysik, psykologi, engelska och matematik.
Tyvärr är fysiken inte något jag är någon hjälp med, matte går bättre.
Nu dök det upp asymptotiska funkktioner. Kul!
Dottern behövde asymptotiska funktioner mot y = 1 och x = 1.
Det gick bra.
Där är jag inte alldeles på läktaren i alla fall.
Jobwise: lämnade in min pedagogiska grundsyn i går just innan jag for hem från jobbet. Inte bäst, men inte sämst heller. Jag tror vi får chans att fixa till det vi skrivit, eftersom vi ska ge varandra feedback på tisdag. Vi har efter anmälningstid bildat grupper om fyra personer. Slumpmässigt och ganska bra tycker jag.
Idag hann jag avverka en hel del stvl OCH dessutom rättat 5 eller 6 uppsatser. Lämnat ut obligatoriska uppgifter som ska kompletteras, svarat på mail.....

Kommentarer
Postat av: Kristina

Härligt, du låter superefffektiv. Kul

2013-12-05 @ 10:48:35
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0