Två dar kvar - känns rätt ok (just nu i alla fall)

Maten idag blev som sagt varmkorv med bröd. Vissa familjemedlemmar gillar lök!
Hemkommen från gymmet visar det sig att lökgillardottern har damsugit och torkat golven på flera ställen. Då smälter modershjärtat.
Sitter nu i vardagsrummet och varvar ner med träningsloggen och bloggen. Såklart har jag adventsljusen tända. Jag släcker dem inte i onödan :-)
 
Advent känns kort i år. Ljus #4 kommer inte att hinna brinna särskilt mycket. Jag brukar vilja ta bort adventsljusstakarna när julen börjar. Men då får väl ljusen göra tjänst på annat sätt. Bara att ta av siffrorna :-)
Ska strax göra kväll.
I morrn' tror jag att jag ska starta dagen med att baka lite.
Måste nog försöka formulera den giganstiska handlingslappen också. Barnafadern hjälper nog till kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0