Nu är jag klar

Har spenderat hela dagen på stan, men nu är jag nog helt klar med julklapparna.
Väl hemkommen var alla barnen hemma (utom sonen som jobbar sent), men min ork för matlagning var 0.0, så det blev hämtpizza.
Trevligt har vi haft. Gaggat och spelat spel (jag löste korsord, utan särskild framgång). Taxituren tillbaka till stan sköts numera inte självklart av mig, så brudarna skjutsade syskonen och hämtade sonen. De kom just inom dörren.
Pratar med syster lite om arrangemang inför julen.
I morgon blir det till att kavla upp ärmarna och ta itu med interiören här hemma.
 
Kanske ska göra en plan snart...?
Enklare att göra saker i rätt ordning då.

Kommentarer
Postat av: Kristina

HÄRLIGT att du är klar. Jag känenr mig rätt klar ,den enda det inte finns ngr klappar är till mig men det är inte mitt bekymmer. Imrgon ska barnen göra gemensam runda.
Härligt när huset hos oss båda fylls av skratt, vilken gåva våra barn är.

2013-12-21 @ 12:18:43
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0