Inte lika smart som de smartaste!

(sitter inte 4:an för högt?)
I morse väcktes jag av döttrarna för gemensam frukost. Trevligt!
T.o.m. sonen pallrade sig upp.
Efter frukosten har vi tittat ikapp julkalenderavsnitten som i lite olika kombinationer var missade för olika familjemedlemmar.
Julstöksrapport: alldeles strax ska vi försöka få upp lite utomhusbelysning. Det enda problemet i sammanhanget är att sonen gick ner för att "klä sig", men inte har dykt upp igen. Vi behöver hans längd för vissa insatser.
Annars är jag rätt osmart och skjuter upp saker hela tiden, eftersom "det hinner jag sen'". Problemet är att till sist är listan av ogjorda saker MYCKET längre än den tillgängliga tiden (orken har trytit hela tiden uppenbarligen). Ångrar mig alltid att jag sköt upp.
Kanske borde baka något idag?!
Träna borde jag åxå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0