"Hypereffektiv"

Försökte stöka bort alla liggande ärenden innan jag avslutade arbetsveckan för den här gången.
Antalet individuella vägledningsärenden verkar inte sina, vilket det innebär att jag inte riktigt hinner med annat som jag borde. Rättningen har jag tagit med hem och artikeln svävar iväg på ett moln av okunskap och tröskelvärde.
Hemkommen lagade brudarna mat och jag försökte att inte sabba alltför mycket.
I reklampauserna i TV-programmen har jag strukit och hängt upp julgardinerna i matrummet.
That's it :-(
Usch, det här känns redan eländigt.
I morrn' får jag försöka göra en situationsanalys i Operation Julen. Behöver en anfallsplan, så att jag kan koppla av lite utan att bli stressad.
Exakt: koppla av är det viktiga här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0