4+3 km

tisdag = gymet såklart
 
När jag kom dit var alla löpband upptagna, så jag ställde mig på en crosstrainer och hoppades att jag bara skulle behöva göra uppvärmningen där. Och det stämde. Rätt snart blev ett löpband ledigt så jag kunde sätta igång med min planerade fart direkt. Sprang 4km, men fick då göra ett litet nödstopp. Sedan 3 km till i lite högre fart. Fortfarande k'änns träningsplanens mål utom räckhåll. Överkropp/bålsäkring/stretch efteråt.
(smidighetsträning - a.k.a. försöker visa hur välmatchad jag är med sockar och tröja )
 
Borde ha rättat färdigt de sista 10 uppsatserna, men jag chattade med GodaVännen istället. Det var det värt!
Våra barn skriver kursprov på Fysik 2 i dagarna.
Jag kan verkligen inte vara till hjälp med det där. Känner inte igen något alls.
Får rätta i morrn' istället.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Så trevligt att du tjattade med mig. Andreas är så lycklig att aldrig mer öppna fysikboken, nu får det ah gått som det har gått, är bar fysiklabben kvar imorgon. Sen en biologirapport till fredag De är värda jullov och du med.Hoppas du är klar med uppsatserna

2013-12-18 @ 23:12:05
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0