10 super1000'ingar

lördag = träningsdag
 
Kom mig iväg till gymmet idag, efter att jag skjutsat modern till bussen.
Hade ingen särskild plan, så det fick bli intervaller (blir oftast det när jag inte vet).
Som vanligt fick jag  börja med att tänka "bara jag orkar 4 så...". Men väl där känns det lite klent och ett rätt dåligt resultat, så jag frestade två till. Då stannade löpbandet (efter 60 minuter gör det det), så jag startade om och tänkte "men ok, då jag kör en till".
Till sist hade jag manipulerat mig själv till 10 st i anständig fart. Men trött blir man...
 
Känner mig ändå nöjd med att det är gjort. Som vanligt skulle jag dock önska att löpkänslan var lite starkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0