Hösten har slagit rot hos mig

När jag hade parkerat bilen i garaget såg jag att hösten slagit rot på en "bro" nära mig:
Hade lurat lite på att ta min lediga dag i morrn'. Men det känns inte helt komfortabelt i förhållande till första kursens lite ofärdiga tillstånd, så det blir nog att flytta den längre fram på hösten.
(när man flyttar fram, blir det tidigare eller senare då? för mig blir det senare!)
Hittar eg. ingen dokumentation på hur jag ansatt problemet. Det gör mig orolig eftersom jag, väl medveten om mitt dåliga minne, alltid brukar dokumentera hur jag tänkt för att fatta vissa beslut.
Efter middagen insåg jag att moln nog är ett läckert estetiskt fenomen.
Vad hittar man på en vanlig sketen onsdag då?
Kanske en sväng till stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn. Då känner jag mig alltid nyttig.
Klockan 21 blir det visst avsnitt tre av Broadchurch.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vacker himmelsbild. Trist att du inte kan ta dina lediga dagar.

2013-08-21 @ 22:16:22
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0