Intervaller på CT

Eftersom jag känt av benontet lite mer efter sista passen, tog jag det motiga beslutet att undvika löpbandet idag.
Det fick bli crosstrainern, men intervaller. Svetten lackade, om någon är intresserad. T.ex. jag när jag tittar på det här senare. Ska försöka förstå mig på vad speed och belastning betyder, så jag kan följa något program (finns såklart en massa).
Intervaller är bra, man behöver inte hålla på särskilt länge för att bli ordentligt trött :-D
Dessutom får man lite mer tid att träna andra saker.
Idag körde jag curls hit och dit, adduktion och abduktion, sittande rodd. Sedan ett rejält bålsäkringspass. Ändå kom jag hem snabbare. Distanslöpning tar tid, i alla fall i mitt tempo!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ingen rtg i sikte? ha en bra dag

2013-08-17 @ 22:39:45
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0