Det har redan börjat

Känslan av att ha massor ogjort, utan att riktigt kunna sätta fingret på om det är panik eller inte. Alltså har man lätt panik. Då kommer man hem lite senare. Då blir det mat mycket senare. Då är jag jättehungrig.
Hade hittat ett recept på västerbottenspaj som jag hade planerat att testa idag. Vid en närmare titt så var det rätt omständigt med fyllning som skulle kokas och sedan svalna OCH lååång gräddningstid. Så jag genade och gjorde en snabbvariant.
B&B hade köpt mozzarella-kulor som vi la i som dekoration tillsammans med mini-plommontomaterna.
Tyvär kortade inte genvägarna ner gräddningstiden, så när vi först tog ut den var den inte klar. Jag hann bli rejält hungrig innan vi kunde äta.
Nu är det helg och den spanska dottern är välbehållen hemma igen. Skönt!
Sonen väntas hem på måndag, och lär visst gå i stort sett direkt till jobbet.
Så nu är det snart som att sommaren aldrig varit.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jo skillnaden i att sommaren varit är att du har alla minnen av det som skett.Det försvinner inte.
Skönt att ha fått hem ett barn och snart även det andra.

2013-08-23 @ 22:25:07
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0