Orapporterat

Har varit iväg på gymmet två gånger efter lördag kväll. Hypokondriker som jag är tyckte jag att det fanns en orolig känsla i hals och öron på söndag, så jag nöjde mig med snöskottningen. Barar att testa igen på måndag kväll då. Inte kul! Det gick verkligen inte bra och bottenkänslan infann sig såklart. Jaja, planen var att gå på vanliga träningsmönstret, så det var bara att knata dit tisdag också. Hjälptränardottern skulle till hallen för att hjälpa till i laget så lite abrupt hängde jag med. Va' 17! Startade lite längsamt och bestämde mig för att öka med jämna intervaller. Gick mycket bättre än jag hade väntat mig. Men det är ändå inte av det slaget att jag kan återgå till träningsplanen ännu.
Har bestämt mig för att testa några super1000-ingar i målfarten i morgon kväll. Drömmen vore förstås att orka 10 stycken :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0