Veckan rusade, inte jag :-(

Den här veckan har passerat i mycket hög hastighet.
Inte nog med att den nu aktuella kursen går in i slut spurten, med många heldagar till veckan, nästkommande kurs börjar torna upp sig i termer av förarbete.
Jag har "bara" administration och lite undervisning.
Men allt är så stort och så kompakt, så det gäller att vara peppad till tänderna när det drar igång.
Jag kommer att få 100 reflektioner att läsa och ge feedback på, samtidigt som jag ska organisera 350 studenter och vara sambandskvinna för kursansvarig som har 15 kollegor att hålla reda på.
Hem för att hämta ny postordersändning till inredningsdottern, handla och peta i sig middag som maken snabbt kastat ihop medan vi åkte downvilage.
På vägen in från garaget tog jag några bilder.
Långa skuggan tog jag utanför jobet. Så lågt står solen nu.
Som vanligt så blev inte alla bilder skarpa. Men nu är det tamme17 inte mitt fel.
Jag försökte verkligen få ajfånen att fokusera på bären i häckoxbärssnåret, men den tog ett större grepp så förgrunden blev suddig. Funderar på att leta reda på en app som klarar det där bättre...
Nu har döttrarna egenmiddag med en kompis så gamlern är förvisade till övervåningen. Finns inget att slötitta på just nu :-(

Kommentarer
Postat av: Kristina

Fina bilder även om de blir skuggiga så ser man hästens fina färger. Härligt med stigande besöksfrekvens. Ibland begriper jag inte vad som lockar fler, Kan det vara rubriken? Hoppas du fick en fin kväll

2012-09-29 @ 12:58:41
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0