Vad är poängen?

Idag har jag bara "suttit av" saker.
På morgonen en presentation om muntlig kommunikation. Jag var där men bara lite drygt en tredjedel av studenterna?!
Till lunch var det dags att dra ner till bildmuseet för en dag med IT-företagen i regionen. Ett kul arrangemang för de nya studenterna. En chans att  ta reda på vad utbildningen är värd och vad som förväntas när man utexamineras. Kul oxå för mig att se de nya lokalerna nere vid älven.
En rätt vacker dag var det, som omväxling.
Nackdelen är att ingen av arbetsuppgifterna som ligger på skrivbordet blir åtgärdade OCH det hinner forsa in nya!
Har i rätt många dagar skjutit upp återupptagandet av lunkandet, men idag har jag för avsikt att ta en liten tur.
Känns otroligt motigt. Det är nu ganska exakt tre veckor sedan sist :-(

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas det gick bra

2012-09-20 @ 21:42:32
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0