Träningsoverksamhet

Nu har en god vana brutits (igen)! Jag har inte tränat sedan onsdag 29/8, en och en halv vecka :-(
Tittade i RunKeeper för att se hur sommaren varit:
Legat runt 2 mil i veckan rätt ofta.
Har ju försökt att springa ofta och inte alltför kort eftersom det varit dåligt med intervaller.
Totalt över juni, juli och augusti blev det följande resultat:
Men nu är det snart dags att köpa gymkort, annars kommer jag att ägna mig mest åt att gruva för mörkret och kylan.
Tyvärr har jobbet bestämt att det bara finns ett ställe att träna på om man vill ha kostnaden subventionerad. Ingen ersättning till kort som tas ut i ytterområdena :-(
Jag tycker ju att det har fungerat så bra att träna hemma på kvällstid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0