Orkar inget annat än jobbet

När jag har mina lediga dagar brukar jag få en eller annan hemarbetsuppgift fixad (ren bonus), men de här dagarna har jag verkligen inteorkat mycket mer än datorn-i-soffan verksamhet. Så det har blivit rätt mycket jobb uträttat. Bevakar mail, administrerar och organiserar kursen som jag ansvarar för.
Men dessemellan kopplar jag av.
Tog tag i ett annat korsord än de vanliga vardagsXen.
Men det här är lite svårare, så man får ta till den beprövade metoden, att låta bokstäver inspirera associationerna.
Jag skissar och gissar på egen hand.
FMK är drucket så man kanske ska fundera på någon sorts lunch...

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du tar väl ut sjukdagar och inte lediga dagar när du är sjuk? Hoppas det lättat lite till idag.
Ass sjuk igen så det blir en tung dag .Ha det bra

2012-09-07 @ 08:25:47
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0