Jag är optimist (!)

Kände igår att det låg en förkylning och lurade långt bak.
Tyvär  är den mindre diskret idag :-(
Men jag är optimist och tror att jag orkar med måndag och tisdag som är lite kritiska med terminsstart.
Ska försöka planera lite ikväll så att jag vet precis vad som måste fixas i morrn och på tisdag. Kanske inte behövar vara bland folk hela dagen då.
Mellan matcherna igår passade vi på att åka på sportgrejsrea. Barnafadern behövde förnya sina inomhusskor för handbollsträningarna.
Jag är optimist och fyndade en bikini. Det MÅSTE väl bli sommar någon fler gång?!
Måste säga att det känns lite ovant att matchkläder som ska tvättas är blå.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilket förutseende. Om världen består så blir det sommar och om den inte gör det så spelar det ingen roll att du har en extra. Tror att vi i himlen får allt vad vi behöver. Hoppas din förkylning ger sig får ta med det i bönen.

2012-09-02 @ 22:13:39
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0