Ibland är det enkla bäst

Maken hade önskat broccolipaj till middag. Dels för att det är gott och dela för att passa på när inget av barnen skulle äta hemma. Testade en LCHF-pajdeg och det fungerade väldigt bra.
Använde även ett huvud med lila blomkål, mest för färgens skull. Men det blev väldigt lyckat faktiskt. Tror den smakar lite mindre blomkål faktiskt.
Eftersom vi bara var två som åt blev det rätt mycket över, som jag kan paketera för att ha som lunch på jobbet. Ååsam*!
IB-laget har hemma-hos-middag hos sektionsordföranden. Sonen skulle ev. FIFA med en kompis.
Nu har jag satt mig för att se de två sista Harry Potter-filmerna: Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 1 & Part 2.
Eftersom jag är svag för sagor tycker jag det är roligt, trots att jag sett dem flera gånger tidigare.
 
* = awesome

Kommentarer
Postat av: Kristina

Nu fick jag svar på min fråga om pajen.Det såg gott ut. Kan du lägga ut receptet. jag gillar broccoli

2012-09-09 @ 22:23:02
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0