Ensam hemma

Nu sitter jag här helt ensam.
Skjutsade tjejerna till innebandyn efter att de ha varit upp på jobbet och käkat middag i vårt personalrum.
Hem för en middag på tu man hand med maken. Vad käkar man då? Korv Stroganoff såklart :-)
Efter en kopp kaffe drog även barnafadern iväg på sin träning.
Så jag bestämde mig för att baka ett nötbröd.
Saint Paulierna är i gasen just nu och blommar. Kul!
Jag har flera olika lila som jag såklart favoriserar.
 Nu ska jag provsmaka det färdiggräddade brödet :-)

Kommentarer
Postat av: Kristina

här blommar oxå sankta paulerna, och köket fylls av doften av sesamknäcke. Skönt med en lugn stund för dig.

2012-09-10 @ 23:22:03
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0