Så sitter man här igen

Helgen är snart över och jag struntar i att summera mina insatser (de var inte så många nämligen).
Jag kom i alla fall iväg på en springtur i eftermiddagssolen.
Sakta men säkert var mitt motto. Eller egentligen hade jag inget val, det var vad jag orkade.
Har ett bedrövligt track-record de senaste två månader. Sedan 29/8 har jag, med idag, varit ute tre gånger.
Sjuk en dryg vecka i början av september och två riktigt krävande kurser i kombination med tilltagande kvällsmörker har sabbat min tidigare rätt skapliga ambition.
Helt vindstilla, så det var väldigt skönt och fortfarande vackert med solen på höstlöven.
Men strax efter att jag kommit hem hade mörkret börjat falla. Himlen blev för en kort stund vacker och sedan var ljuset borta.
Middagen idag blev färsk pasta med strimlad lövbiff och tunnskurna morötter, lök och purjolök. Ostsås över alltsammans. Alla gillar den, med rätta.
Borde nog programmera en aning.
Hade lovat kursansvarig att ge feedback på en planerad obligatorisk uppgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0