One of those days

Anlände tidigt till jobbet efter att ha sjutsat inventerande dotter till stora matvarubutiken (börjar 06.00)
 
Här var det mörkt överallt och inga kollegor syntes till.
 
Pratade lite med Shanghaidottern på Skype, trevlig bonus i tröttet.
 
Efter någon timme gav jag upp och bestämde mig för att datorn var tillräckligt seg för att jag skulle ta böket att starta om den. Så nu ä det gjort (jag har skjutit upp det rätt länge).
 
Försöker skriva ut och kopiera upp info material till valstugan.
 
Ska också försöka hinna skriva några småprogram till, lite ringrostig är jag allt. Det gäller att minnas syntaxen rätt om jag ska vara till någon hjälp för vilsna nybörjare.
Undrar hur många som kommer? Potentiellt 394 personer, men det finns bara plats för 121 :-)
Bra om någon har någon fråga också.
Som jag kan svara på.
Saknar redan radarkollegan. Han brukar stå för det tekniska och jag för det konceptuella, och sociobjäfset!
 
Igår lyckades jag klämma in en tid för massage.
Kändes strålande att få släppa ner axlarna en bit!
På vägen dit passade jag på att promenera på lilla stigen.
Jag är lite förtjust i rötterna på marken.
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

SÅ skönt du fick massage, det gör under . Hoppas det går bra med programmeringen idag .

2012-10-10 @ 11:41:36
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0