Inte proppfullt, överfullt!

Igår hann jag faktiskt inte med allt.
Därför sitter jag nu en stund på jobbet.
Eftersom skuldfrågan är viktig, så vill jag bara säga att det mesta inte är beror på mig.
Om jag några minuter innan studenterna ska lämna in sin första uppgift får ca 30 mail med innebörden "Jag kan inte lämna in", t.ex. för att de glömt sitt lösenord, då KAN jag inte göra något åt det innan inlämningstiden går ut.
Att jag sitter här nu, beror mest på att jag inte hann svara på alla mail innan jag drog iväg för att se SCUM-manifestet.
Vikken upplevelse!
Oavsett innehållet är jag djupt imponerad av skådespelarprestationen.
Nu blir det mailande och sedan vet jag inte.
Alla i familjen är ute på evenemang. IB-folket på väg till södra grannstaden för att seriöst ta sina första poäng. Sonen hos gf, men ska visst på hockey ikväll, i samma grannstad, maken snart på väg till samling för handbollsmatch (seriestart). Kanske tittar in där, matchen börjar 13 och då bör jag vara klar.
Regngrått (som vanligt), men lite färger att glädjas över fortfarande. Nu kom en kollega förbi (!), så vi bytte några ord, inte bara positiva tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0