Högar

Idag tog jag ett långpass på jobbet.
Förmiddagen ägnade jag åt presentationer. Lite trött blir man, trots att jag bara blivit positivt överraskad.
Sedan var det dags att börja beta av på den korta listan.
Hade ett oavslutat ärende som tagit tid pga. något ramlat av någon annans skrivbord.
En kollega väntade på information och nu har jag tillhandahållit det.
Så var det dags att hämta högen med personliga reflektioner. 92 uppsatser, 3-5 sidor, som jag förväntas läsa och helst ge feedback på. Jag har inte lovat.
Det var också läge att leta fram en annan stor bunt. Individuella lappar som ska sorteras utifrån en gruppindelning som jag inte gjort ännu. Den ska göras med mycket korta tidsramar på måndag.
Till sist släckte jag lampan och drog söderut.
Skönt att vila fötterna en stund.
 
Nu ska jag göra kväll, så jag orkar upp lite tidigare än i morse.
Det blir en lång dag i morgon oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0