Ett begripligt misstag

Jag gillar te och har provat ett rött te som omväxling: Rooibos Naturell Te. KRAV-märkt och naturligt värre.
Jag gillar väldigt sällan smaksatta teer, så jag har kört svart, rent grönt och nu det rena röda.
Har en låda grönt på jobbet för att ha till lunch.
Så tog den slut och vid ett besök på kåmpe saknades den även där. Jag tänkte att det kunde duga lika bra med rött ett tag, så jag tog en låda av det nya jag hittat.
Trodde jag, ja!
När jag skulle ta en påse igår insåg jag att det inte alls var samma, bara väldigt lika.
Det smakade naturligtvis vanilj, men var rätt ok, så jag kommer nog att dricka upp det. Tvärtemot hur det var med det förfärliga lakritsteet. Det slängde jag efter första testet.
Dagen har förlöpt bra och jag hann t.o.m. lite annat.
Bra när man inte går back arbetsmässigt.
I morn' är det presentationer fram till lunch och sedan en massa administration.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Te som smakar vanilj , nja det låter inte gott.
Skönt att du hann en del idag

2012-10-03 @ 22:20:58
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0