Bara latar mig

Dagarna är proppfulla med undervisning, administration och studievägledning.
Sista ansökningsdag för vårterminen är 15/10, så nu får jag klämma in massor av korta studievägledningssamtal.
 
Annars ganska låg aktivitet på hemmaplan.
Skjutsade in brudarna till stan för mardrömsträningen: 1.5 timmes fys utomhus, FÖRE innebandyträningen 21.30-22.30.
Lyckades fånga några rönnbär i flykten, innan de hann bli oskarpa.
Nu ska jag avsluta dagen innan jag slocknar i soffan.
Snart helg,  den inleds med att tjejligan ska gå och se SCUM-manifestet. Intressant.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack för datumet, såg att tre kurser var sökta redan.
Jag är nog oxå skumögd,för jag ser inte att rönnbären är skarpa-. Ha en bra dag

2012-10-12 @ 13:00:28
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0