150 knyck!

Idag var det extra-uppdrag i familjen, utvecklingssamtal för de yngsta.
Vi startade aningen senare hemifrån och jag hoppade av eftersom jag hade massor att göra innan undervisningen började 11.15 (udda tid).
Helt otroligt hur många ohanterade mail jag hade.
Dessutom hade jag ett bokat och tre obokad stvl-samtal.
Skulle behöva programmera lite mera innan i morgon, för då har jag två frågestunder: 8.15 och 15.15.
Behöver påminna mig hur vissa strukturer deklareras och skickas som parametrar. Nu börjar kursen komma in på lite besvärliga saker, det märktes också på att det dök upp 11 personer idag.
Pratat en snabbis med dottern, bloggar och chattar nu lite med GodaVännen.
Mamma var det ett tag sedan jag pratade med, ringer direkt.
Färdigpratat, så nu ska jag baka en limpa till mig själv (20.58).

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack för chattandet. Hoppas brödet blev bra. Hur gick utvecklingssamtalen?
Sov gott

2012-10-17 @ 23:32:29
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0