Vikken tur jag har!

Även idag drog jag det längsta strået.
Kåmpe!
Kan inte fatta vilken tur jag har.
Fick en hel del gjort på jobbet idag, så jag bestämde mig för att sitta hemma och jobba torsdag.
Egentligen har jag lediga dagar torsdag och fredag, men jag kan inte skjuta på bedömningen av de pedagogiska portföljer jag har på kursen vi går. Förmodligen blir det ett extra emöte till veckan eftersom min lilla grupp inte hade åstadkommit något.
För den ena portföljen ska vi skriva ett gemensamt utlåtande och som andra uppgft har vi fått individuella utvärderingsuppdrag.
IB-brudarna hade en megadag idag.
Den långhåriga hade inventering, 06.00 inne i stan.
Sedan skola.
Direkt efter skolan anlände de till jobbet där jag till allas förtjusning serverade kroppkakor.
Därefter skjuts ner till arenan för träning.
Därifrån ut till förorten för att spela en DM-match mot ett lag i divisionen under.
Nu 22.25 har de precis klivit innanför dörren. Vinst med 9-1 trots att "de sög".
Vikken dag!
Tur de har mer ork än jag.
 
Jag har massor av saker att beta av i morrn', förutom de pedagogiska portföljerna. Sova är en av dom.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du måste verkligen ha tumme med fru fortuna. Fat ajg tycker hon ger dig nítlotter.
Ni verkar ha fullt upp som vanligt. Ikväll har ajg mer ont i halsen känns inge bra. Hoppas du får sova

2012-11-28 @ 23:05:54
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0