Skrevande män

Jahapp, då är jag tillbaka på svensk mark igen.
Kändes inte roligt att lämna dottern :-(
Mammor sägs vara blödiga typer, och även om jag aldrig sett mig själv på det sättet så räcker det med att säga att jag skämt ut mig flera gånger på kort tid.
Nu till rubrikanledningen:
Måste bara få förundras över mäns förmåga att självklart ta plats.
På planet nyss satt jag utanför ett par, med mannen närmast mig. Hans knän invaderade både mitt och fruns benutrymme!! och inte lite heller. HELA resan - 4 timmar! Han måste väl ha sett det själv?!
Har det med manlighet att göra? Kan de helt enkelt inte hålla benen närmare varandra av fysikaliska skäl, eller är det en demonstration??
Irriterande OCH osmakligt!
Har läst någon blogg om detta men minns just nu inte var. Återkommer i ärendet.
-- fraudfeeler


Kommentarer
Postat av: Kristina

besvärlig sits. Och fyra timmar är ju inte lite. Behövde han aldrig resa sig så ni kunde bre ut er?

2012-11-10 @ 17:21:56
URL: http://ruach.blogg.se
Postat av: Den upplysta stenen

Macho i kollektivtrafiken!

2012-11-11 @ 11:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0