Nästa dag i livet

Känns bra idag med, trots att jag inte meritportföljade något igår. Fick en del städning gjort i alla fall.
Känns ok.
Men konstigt nog tänker man mest på det som inte blev gjort: träning, tvätt, brödbak, blomhandling, dukstrykning, ljusstakeframtagning...
Får väl döva det dåliga samvetet med det vanliga botemedlet: koffein & dator.
Fick ett sms från den resande dottern som nu är på plats i Shanghai igen, OCH har gjort ett blogginlägg.
Hoppas verkligen att de kommer MYCKET oftare nu. Såklart hoppas jag på Skype-samtal också. Bäst att jag slår igång Skype då...
Trodde jag, ja... Skype can not connet
Kan det bero på nätanslutningen månne?
Husets trådlösa nät kommer jag inte in på (trots att jag är ensam hemma) och det mobila går som mest på 2G. Det tar evigheter att göra något över nätet.
Cyberspace verkar vara överlastat.
 
Tror jag betraktar mig som klar med internet för en stund och övergår till annan verksamhet nu.
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Skönt veta att de är framme. Vila på nu och njut

2012-11-30 @ 14:39:58
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0